האם אתה צריך אתר לעסק?

או שדף עסקי בפייסבוק מספיק?

אם הייתי מקבלת שקל בכל פעם ששאלו אותי את השאלה הזאת, הייתי היום עשירה :) והאמת היא שדעתי בעניין השתנתה לאורך השנים שהעסק שלי קיים. בהתחלה חשבתי שלא ממש חייבים. הניעה אותי המחשבה שעסק קטן בעל תקציב מוגבל לא תמיד יכול לרכוש אתר שנראה מספיק טוב ולכן ההוצאה הזו היתה נראית לי פחות חשובה משיווק למשל.

אבל לאחרונה הדעה שלי השתנתה כאשר ראיתי כמה פעמים אני שולחת לינקים לאתר שלי וכמה זה בעצם גם כלי שיווקי עבורי. כל פעם שאני מדברת על העסק ומציגה את שירותי אני שולחת את הקישור של האתר שלי. וזה ממש נוח ועוזר לי. אני גם בניתי את האתר בצורה שאני ממש אוהבת ולכן ממש כיף לי לשלוח קישור. אני מרגישה שהאתר מייצג אותי בכבוד ובגאווה והוא קצת כמו שאני תופסת אותי ואת העסק שלי.

אז בהסתכלות רוחבית אני חושבת שאתר עבור עסק זה כן דבר חשוב. כמובן שהאתר צריך להיות מעוצב ומתאים לטעם שלכם. אתם צריכים לאהוב אותו ושהוא ייצג אתכם ואת העסק שלכם בצורה טובה. אם עשיתם עבודה טובה עם העיצוב והתכנים אז אתם הולכים להשתמש באתר הזה לא מעט וזה נראה טוב, מקצועי ורציני. אתר טוב יכניס לכם כסף! ככה אני מסתכלת על זה.

אנחנו בונות אתרי תדמית ומנהלות חנויות אינטרנטיות. מעוניינים באתר? צרו קשר!
וכמובן - כמו שאני אוהבת- הנה שתי מערכות מעולות עליהן אני ממליצה באופן מוחלט  וניתן להשתמש איתן גם עם סכומים לא גבוהים בתור התחלה.
מערכת לבניית אתרים folyou
myb - מערכת לבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים - על המערכת הזו ארחיב בפוסט נפרד בבלוג - עד אז מוזמנים להכנס ולהתרשם.

האם אני חייב לבחור בין אתר לפייסבוק עסקי?